NA FORUM NIE TOLERUJEMY UKAZYWANIE ZDJĘĆ I FILMÓW EROTYCZNYCH!

NA FORUM RÓWNIEŻ PRZEBYWAJĄ DZIECI!

NIE MYŚL TYLKO O SOBIE!

PAMIĘTAJ WIEMY O TOBIE WSZYSTKO, W SIECI NIC NIE JEST ANONIMOWE!



NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ŚWIAT MĘŻCZYZN » CALL CENTER

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Call center

  
arizona
04.10.2016 23:39:23
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #2340552
Od: 2016-10-4


Ilość edycji wpisu: 1
Od jakiegoś czasu prowadzę ze znajomym firmę zajmującą się m.in. sprzedażą telefoniczną produktów oferowanych przez nią produktów. Obecnie w związku z rozwojem formy chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom i rozszerzyć nasz dział call center również o odbieranie połączeń przychodzących. W związku z tym zastanawiamy się nad zaimplementowaniem takiego jak tutaj

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

rozwiązania. Chcieliałbym się jednak dowiedzieć, od osób, które miały styczność z tego typu systemem, jak sprawdza się on w praktyce? Czy jest możliwość konfiguracji takich systemów pod siebie?
  
Electra20.04.2024 14:46:17
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ŚWIAT MĘŻCZYZN » CALL CENTER

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny

www.mlodziez.iq24.pl